Mircea Badea, un geniu !

23 Jan

Domnul Mircea Badea, un geniu, cei ce au habar despre munca ce o presteaza inteleg de ce am spus “geniu”.

Nu am sa stau acum sa va spun cat de mult imi place mie emisiunea, de ce o urmaresc si alte lucruri marunte, motivul pentru care am facut post-ul este ca sa va arat ca mai sunt si oameni culti si cu simtul umorului  in Romania (pentru cat timp, nu se stie).

Cateva clipuri de pe YouTube din emisiunea  “In gura presei” realizata de Mircea Badea :

Mircea Badea – Muia si Laba

Pistolul si permisul de port arma

Despre vacante si masini automate

Mircea Badea – Nu mai poate cu Mos Nicolae

Se aude asa deoarece cel ce le urca pe YouTube incearca sa “fenteze” drepturile de autor pe care Antena 3 le are asupra emisiunii.

Pentru mai multe informatii despre Mircea Badea :

>> http://www.mircea-badea.ro <<

Pentru mai multe secvente din emisiunea “In gura presei” :

>> http://www.youtube.com/user/zamfyro3 <<

In viitor am sa mai postez si eu cateva clipuri cu Mircea Badea, dar pana atunci puteti vizita link-urile de mai sus.

Feel free to leave a comment below!

Leave a Reply

